عمومی

انواع آشکارساز پرده ای

انواع آشکارساز پرده ای

قبل از ورود سارقین به منزل این مهمان های ناخوانده را از محل فراری دهید

خط مقدم سیستم دزدگیر چشمی ها(آشکار سازهای )بیرونی هستند که امکان نصب در خارج از منزل  شما را داشته دارند و قبل از اینکه  افردا مزاحم قسد ورود به ملک شما را داشته باشد یا قبل از اقدام به تخریب درب و پنجره  آژیره ها به صدا در می آید و شما را مطلع می کنند باتوجه به این که  آشکار ساز ها انواع مختلفی با کارای متفاوتی در سیستم اعلام سرقت (دزدگیر)وجود دارد این بار آشکار سازهای پرده ای دو کمپانی مطرح PARADOX  وSATEL    را برای بررسی انتخاب کردیم

آشکار ساز پرده ای SATEL مدل : AGAET

آشکار ساز پرده ایAGAET ساخت کمپانی SATELداری استاندارد امنیتی اروپا می باشد. محفظه این آشکارسازاز ترکیب پلی کربنات و الاستومر ترموپلاستیک با استفاده از فناوری تزریق دو جزئی ساخته شده است. طراحی به دست آمده دارای رتبه IP54 است که آشکارسازها را برای کاربردهای خارج از منزل نیز مناسب می کند. به این صورت میتوانید در محل بیرونی و غیر  مسقف هم  نصب کرد  و باید این مسئله در زمان نصب در نظر گرفت شود که این سنسور(PET)ندارد و یعنی از حیوان ها مصونیت ندارد.

آشکار ساز پرده ای SATEL مدل AGAET

 همچنین محفظه حاوی عناصری است که مقاومت دستگاه را در برابر ضربه های مکانیکی افزایش می دهد. آنها شامل یک شکاف مخصوص برای لنز برای محافظت از آن از وارد شدن اجباری، چه به طور تصادفی یا عمدی. محافظت دوگانه در برابر باز شدن محفظه و دور ردن دستگاه از دیوار نیز اعمال می شود. حفاظت با استفاده از یک کنتاکت بر روی برد الکترونیک و یک عنصر دستکاری در پانل پشتی محفظه آشکارساز اجرا می شود.
این آشکارساز پرده ای زاویه تشخیص باریک ۱۰ درجه ای و برد عملیاتی۱۴ متری دارد که شعاع دید باریک این امکان را به شما می دهد تا وقتی در محل حاضر هستید هم سیستم دزدگیر را فعال داشته باشید.

AGAET داری دو مدار تشخیص می باشد که حساسیت آنها به طور مستقل و روان قابل کنترل است.  یک سنسور حرارتی حرکتی (PIR) مادون قرمز و یک سنسور میکروافزار آنها را می توان هم بر اساس عملکرد انجام شده توسط دستگاه، و هم با ویژگی های محل محافظت شده و نیازهای کاربران آن تنظیم کرد. این شکل طراحی خطارکاذب آشکار ساز را ازبین می برد و این آشکار ساز را پرقدرت کرده است.

مقاومت آشکارسازها در برابر شرایط نامساعد جوی و تغییرات دما

فناوری تشخیص دوگانه همراه با الگوریتم آشکارساز تنظیم خودکار شرایط محیطی، مصونیت بالایی برای این دستگاه ها در برابر هشدارهای کاذب ایجاد می کند. بنابراین، آنها عملکرد پایدار را در شرایط آب و هوایی سخت مانند باران، برف، مه، تابش شدید و وزش شدید هوا ارائه می دهند. علاوه بر این، دستگاه ها دارای استحکام مکانیکی بالا و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند، از این رو ظاهر آنها برای سال ها بدون تغییر باقی می ماند

آشکارسازهای پرده عملکرد صحیحی را در محدوده دمایی وسیع از -۴۰درجه سانتیگراد تا +۵۵ درجه سانتیگراد ارائه می دهند. تغییرات دمای محیط به طور خودکار جبران می شود.

مقاومت در شرایط نا مساعد اب و هوایی

نصب آسان آشکار سازها

برای کاربردهای استاندارد، توصیه می کنیم آشکارساز را در ارتفاع ۲.۴ متری نصب کنید و لنز آن رو به پایین باشد. این ارتفاع ممکن است متفاوت باشد،

آشکارساز را می توان به طور مستقیم بر روی یک سطح صاف یا با استفاده از یک براکت اختصاصی نصب کرد که امکان نصب دستگاه را در زاویه ثابت ۹۰ درجه فراهم می کند.

نمونه اشکار ساز ها

همچنین می تواند برای تشخیص ورودی به منطقه حفاظت شده استفاده شود که به هیچ وجه ایمن نشده است (به عنوان مثال دیوار بدون نرده ، درب های بدون حفاظ و غیره). از طرف دیگر، دستگاه را می توان در پایین نصب کرد و به سمت بالا چرخانده راه حلی برای این محل ها جهت محافظت می باشد  و در عین حال شکافی ایجاد می کند تا مثلاً یک سگ کوچک بتواند آزادانه در اطراف حرکت کند.

مراحل نصب آشکار ساز
EN 50131-2-4 استاندارد

 طراحی آشکارساز AGATE مطابق با الزامات استاندارد EN 50131-2-4 برای درجه ۳ است. بنابراین، دستگاه را می توان برای ایمن کردن محل هایی که به ویژه در معرض سرقت هستند، که به درجه بالایی از محافظت نیاز دارند، از جمله جواهر فروشی ها و فضای داخلی استفاده کرد. ساختمان های عمومی.

رنگ آمیزی با مواد پوشاننده، مانند رنگ یا لاک شفاف، با استفاده از تکنولوژی بازتابی

رنگ آمیزی با مواد پوشاننده، مانند رنگ یا لاک شفاف، با استفاده از تکنولوژی بازتابی

پوشش با مواد شفاف چسبنده، به عنوان مثال. یک فیلم یا نوار چسب

پوشش با مواد شفاف چسبنده، به عنوان مثال. یک فیلم یا نوار چسب

پوشاندن با موانع ثابت، از جمله موانعی که نور را ضعیف عبور می کنند

پوشاندن با موانع ثابت، از جمله موانعی که نور را ضعیف عبور می کنند مانند جعیه سیاه و مات

آشکارسازهای پردهای PARADOX

آشکارسازهای پردهای PARADOX

NV35M-NV35MX-NV35MR

این چشمی ها ی خطی  داری سه مدل به صورت

 رله ایNV35M ،

بیسیم NV35MRو

آدرس پذیرNV35MX

 ارائه شده از طرف کمپانی کانادای PARADOOX   می باشد  ودارای  استاندارد امنیتی اروپا  با کد EN50131 می باشد

با توجه به نوع طراحی و قابلیت های آشکار سازهای NV35   این امکان را می دهد که  در محل های مختلف با شرایط سخت نصب شود و از پنچره و درب های بیرونی محافظ کنند

 به دلیل دار بودن حالت (PET)  می توان در محل های که حیوان های با وزن کمتر از ۴۰کیلو را نادیده می گیرد و حیوانات خانگی و پرندگان به راحتی می توانند در اطراف محل پرس بزنند و سیستم دزدگیر شما فعال باشد و شما از امنیت محل خود اطمینان داشت باشید

حالت (PET)

آشکارسازهای NV35  داری قابلیت ANTIMASK و همچنین دارای تمپر درب می باشد  که از پوشاندن و باز کردن چشمی جلو گیری می کنند و در سنسورهای بیسم جهت جلوگیری از جابجایی پایه آشکار ساز  قابلیت با خواصی طراحی شده اند

سیستم شناسایی این آشکار ساز از نوع (PIR) دیجیتال می باشد و در سه حالت تشخیص معمولی ، PETو حالت سخت  قابلیت تنظیم می باشد  که باتوجه محل نصب قابل برنامه ریزی توسط میکروسوئیچ های برروی برد آشکار ساز  می باشد

با توجه به نوع کاور این امکان وجود دارد تا این آشکارساز در محل های بدون سقف هم نصب شود

مدل NV35M را می توان در سیستم های دیگر به غیر از کنترل پنل های PARADOOX هم نصب کرد که صورت رله ای عمل میکنند.

در مدل   NV35MR  بیسیم فقط قابلیت اتصال به سری MG و ماژول های توسعه دهند بیسم PARADOOX  را دارد.

و مدل NV35MX  به جهت آدرس پذیر بودن فقط سری EVO را پشتیبانی میکند و از طریق خط باس ارتباط باکنترل پنل را ایجاد می کنند.

آشکار ساز پرده ای PARADOX مدل460

آشکار ساز پرده ای PARADOX مدل۴۶۰

این چشمی از سری سنسور های آنالوگ پارادوکس می باشد و به صورت عمودی در بالای درب  های داخلی نصب و کارای مختلفی دارد  که به نام PARDOOR  نام گذاری شده است

 آشکار ساز را از ارتفاع ۲.۱ متری تا ۶ متری قابلیت نصب دارد

در ارتفاع ۲ متر این سنسور فضای عرض ۵سانت  به طول۱.۵ متر را پوشش می دهد که در جلوی درب ورودی آپارتمان ها کاری دارد که بدون مزاحمت برای رفت آمده همسایه ها کار می کنند و قبل از دستکاری درب وتوسط سارقین عمل میکنند

این سنسور داری تمپر درب می باشدو از دستکاری خراب کارن جلو گیری می کند

از این چشمی می توان در سیستم کنترل تردد هم استفاده کرد

با این سنسور شما در زمانی که در آپارتمان هستید هم سیستم دزدگیر نیم فعال نگهدارید و با اطمینان خاطر زندگی کنید  دیگر آشکار ساز های می توان بهACTIVA / NV37M/AOCD260 اشاره کرد

آشکارسازهای پرده داخلی
CD-2 و ACD-220

پرده های نامرئی که از پنجره ها و درهای داخل خانه یا محل کار شما محافظت می کنند.
آشکارسازهای پرده ما را در دو نسخه ملاقات کنید: سیمی و بی سیم.

آشکارسازهای پرده
باریک، جمع و جور و موثر. . از آنها برای پوشاندن درها، پنجره ها یا سایر ورودی های ساختمان خود با یک “پرده نامرئی” استفاده کنید. CD-2 یک آشکارساز سیمی است، در حالی که ACD-220 یک آشکارساز بی سیم است که در سیستم بی سیم دو طرفه ABAX 2 کمپانی SATEL کار می کند.

تشخیص حرکت
آشکارسازهای CD-2 و ACD-220 مجهز به سنسور مادون قرمز غیرفعال (PIR) هستند که حرکت در ناحیه تحت نظارت را تشخیص می دهد. هر دو آشکارساز از یک الگوریتم دیجیتال تشخیص حرکت و جبران دما استفاده می کنند که آنها را به شدت در برابر هشدارهای کاذب مقاوم می کند. حساسیت سنسور حرکت CD-2 به صورت دستی و با استفاده از پتانسیومترهای واقع در برد الکترونیکی آشکارساز تنظیم می شود. حساسیت سنسور حرکتی ACD-220 را می توان از راه دور تنظیم کرد و آن را بسیار راحت می کند.

نصب آسان و سریع
CD-2 و ACD-220 به راحتی نصب می شوند. محفظه آنها با یک ابزار مخصوص (شامل آشکارسازها) باز می شود و از هرگونه خراشیدگی جلوگیری می کند. آشکارسازها با اجزای خاص انتخاب شده عرضه می شوند که می توان از آنها برای اتصال آشکارسازها به تقریباً هر سطحی استفاده کرد.

ردیاب سیمی CD-2 از ۱۲ ولت DC تغذیه می کند و مجهز به سیستم نظارت بر ولتاژ است. هنگامی که ولتاژ به زیر آستانه می‌رسد، آشکارساز خرابی را گزارش می‌کند و به نصاب اطلاع می‌دهد که سرویس لازم است.
آشکارساز ACD-220 با باتری کار می کند. به لطف مکانیزم های صرفه جویی در مصرف انرژی، حداکثر عمر دستگاه  افزایش یافته و به ۸ سال می رسد (با فعال شدن حالت “ECO”). هنگامی که باتری تمام می شود، پانل کنترل هشدار یک هشدار ارسال می کند.

طراحی باریک و ظریف
ردیاب‌های CD-2 و ACD-220 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محافظت موثر داخلی را بدون تأثیر منفی بر دکوراسیون ساختمان ارائه دهند.
اندازه کوچک آنها باعث می شود به راحتی در فرورفتگی پنجره ها یا کنار درها نصب شوند. ردیاب ها در سه رنگ موجود هستند: سفید، قهوه ای و خاکستری تیره که تطبیق آنها را با فضای داخلی شما آسان می کند.
ظاهر و اندازه محفظه ها با طراحی دیگر آشکارسازهای ارائه شده توسط SATEL مطابقت دارد: یونیورسال – سیمی (XD-2) و بی سیم (AXD-200) و همچنین آشکارساز بی سیم شکستن شیشه AGD-200. ظاهر یکپارچه دستگاه های سیستمی باعث ایجاد احساس نظم و طراحی می شود.

پشتیبانی از سیستم اتوماسیون
هر دو آشکارساز می توانند در سیستم های اتوماسیون خانگی کار کنند. هر زمان که آنها حرکت در ناحیه تشخیص را احساس کنند، سیستم می تواند اقدامات خاصی مانند روشن کردن چراغ ها و موارد دیگر را انجام دهد.

مناسب برای هر ساختمانی
با توجه به ویژگی‌های مختلف ساختمان ها ، گاهی اوقات گزینه بهتر انتخاب یک نصب سیمی است، در حالی که در جای دیگری ممکن است کابل‌های در حال اجرا کاملاً امکان‌پذیر نباشد. به همین دلیل است که آشکارسازهای پرده داخلی ما در دو نوع در دسترس هستند تا در هر جایی که به یک “پرده نامرئی” نیاز باشد، محافظت بی‌نظیری ارائه می‌کنند. بهترین نسخه را برای سیستم هشدار خود انتخاب کنید.

2 فکر در مورد “ انواع آشکارساز پرده ای

  1. sohrab گفت:

    مقاله هاتون بی نقص و عیب هستن. مچکرم

    1. k3_u_1k3_5y_bo48 گفت:

      ممنون از شما کاربر عزیز که وقت میزارین و مقاله ها رو کامل مطالعه میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *