عمومی

چگونه قبل از ورود دزد به ساختمان دزدگیر به صدا درآید؟

چگونه قبل از ورود دزد به خانه دزدگیر به صدا درآید؟

چگونه قبل از ورود دزد به ساختمان دزدگیر به صدا درآید؟

استفاده از انواع دزدگیر به جهت پیشگیری از ورود سارق به منزل

در صورتی که می خواهید در منزل مسکونی خود، همیشه امنیت داشته باشید و از ورود هر گونه سارق به منزل خود پیشگیری به عمل آورید؛ بهتر است از انواع دزدگیرهایی استفاده کنید که به شما در این راستا کمک بسزایی می کنند. هر یک از آن ها با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارند؛ سبب می شود تا هیچ سارقی به خود اجازه ندهد که به راحتی وارد هر نوع ساختمانی شده و نسبت به سرقت اموال و اسباب اثاثیه منزل مسکونی مورد نظر دستبرد بزنند.

به همین جهت بهتر است از وجود بهترین و باکیفیت ترین دزدگیرهایی استفاده کنیم که اگر برای ساعاتی یا برای چند روزی منزل خود را ترک می کنیم؛ هیچ گونه نگرانی در خصوص به یغما رفتن وسایل درون منزل خویش نباشیم. حال این سوال به وجود می آید که چگونه قبل از ورود دزد به خانه خود این دستگاه ها به صدا در می آیند و آژیر می زنند؟ در ادامه به ارائه این مسئله خواهیم پرداخت.

قابلیت های ویژه دزدگیرها در اماکن و منازل مسکونی مختلف

دزدگیرها به عنوان یکی از دستگاه هایی به شمار می آیند که شما می توانید از وجود آن ها در منزل مسکونی خویش به جهت امنیت بیشتر نهایت بهره را ببرید.

چرا که درون این دستگاه ها سنسورهای مادون قرمز وجود دارند که به راحتی گرمای بدن هر فرد غریبه ای را شناسایی می کنند تا بدین ترتیب اگر هر یک از سارقین بخواهند اقدام به سرقت یک واحد مسکونی در غیاب صاحبخانه آن کنند؛ این سنسورها به صدا در می آیند تا سارق چاره ای جزء ترک محل مورد نظر نداشته باشد. در سیستم های پیشرفته امروزی شما می توانید دزدگیرهایی را خریداری کنید که اگر سارقی قصد سرقت در منزل شما را داشته باشد؛

سیستم مورد نظر شروع به آژیر کشیدن می کنند و به صورت کاملا همزمان پیامکی را به تمامی آن دسته از افرادی ارسال می کند که شما به هنگام نصب دزدگیرهای مورد نظر شماره آن ها را در لیست مخاطبین خود قرار داده اید و با آن ها تماس حاصل می نماید تا پیام ضبط شده ای را به آن ها ارسال نماید که نشان دهنده سرقت از محل مورد نظر می باشد.

این گونه است که مخاطبین شما نسبت به ورود به آن منطقه اقدام می کنند تا هیچ گونه سرقتی در مکان مورد نظر صورت نگیرد و سارق هم چاره را در ترک محل و عدم سرقت ببیند.

نصب دزدگیر به جهت جلوگیری از ورود سارق به منزل

نصب انواع دزدگیرها در بهترین مکان در منازل مسکونی خود

در صورتی که قصد دارید به بهترین نحو ممکن از دزدگیرها در منزل مسکونی خود استفاده به عمل آورید؛ بهتر است حتما کلیه فرآیند نصب این گونه از دستگاه ها را به دست افراد متخصصی بسپارید که در این زمینه تجربه لازم را دارند و می توانند بر حسب تجربه و تخصص خود دزدگیرها را در جاهایی نصب کنند که بیشترین بهره وری را برای شما داشته باشند. چرا که تعیین مکان دقیق این نوع از دستگاه ها در شناسایی افراد غیر مجاز می تواند تأثیرگذار باشد.

به همین جهت همواره توصیه می شود تا از افراد متخصصی در این زمینه استفاده شود تا شما بتوانید از وسیله هوشمند خود به خوبی بهره مند گردید. ضمن اینکه بهتر است به این نکته هم اشاره شود که برخی از دزدگیرهای چشمی وجود دارند.

همچون سنسورهای اوتدور outdoor  و پرده ای و خطی که بیرون از منزل نصب می شوند که یک نصاب می بایست به این نکته توجه داشته باشد. این گونه از سنسورها به صورت خطی بوده و دارای بیشترین پد هستند و این مزیت را دارند که موقع جا به جایی و حتی هنگام پرسه زدن حیوانات اطراف منزل، هیچ گونه آلارم و هشدار اشتباهی نمی زنند که هنگام نصب و خرید آن ها باید به این مسئله توجه داشت.

به صدا درآمدن آژیر قبل از ورود دزد

چگونه قبل از ورود دزد به خانه دزدگیر به صدا درآید؟

همان طور که گفته شد؛ استفاده از دزدگیرها در منازل مسکونی می تواند بسیار مثمر به ثمر واقع شده و مانع ورود هر گونه سارق به منزل شما شود. چرا که به محض رویت سارق در مکان مورد نظر به صدا درمی آیند. اما ممکن است این سوال به وجود آید که چگونه قبل از ورود دزد به خانه دزدگیر به صدا درآید؟ دزدگیرها به گونه ای طراحی و تنظیم شده اند که دارای مادون قرمز هستند.

این وسیله باعث می شود تا به محض رویت دزد و هر گونه سارق تا پیش از ورود آن به داخل منزل مسکونی مورد نظر، صدای آژیر آن ها بلند می شود و همین مسئله سبب می شود تا دزد مکان مورد نظر پا به فرار گذاشته و مکان سرقت را سریعا ترک نماید. به همین جهت است که دزدگیرها می توانند گزینه بسیار خوبی برای تأمین امنیت هر واحد مسکونی به شمار آیند.

برای آنکه هیچ گاه حتی در روزهایی که در منزل مسکونی خود نیستید؛ هیچ سارقی به خود اجازه ورود به منزل شما را ندهد؛ بهتر است از وجود بهترین و باکیفیت ترین هر یک از این دستگاه های هوشمند استفاده شود که تا پیش از ورود سارق به خانه و واحد مسکونی شما به صدا در می آید و مخاطبین شما را نیز با ارسال پیام یا تماس تلفنی نسبت به سرقت از محل مورد نظر یا نسبت به اعلام حریق و آتش سوزی با پیامی مجزا نسبت به سرقت از محل مورد نظر باخبر می سازد.

ضمن اینکه خرید سنسورهای چشمی اوتدور، پرده ای و خطی برای شما می تواند گزینه خوبی به شمار آید که بیرون از منزل نصب می شوند و هشدار بی خودی مبنی بر عبور حیوانات نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *