عمومی

بهترین چشمی های دزدگیر پارادوکس

بهترین چشمی های دزدگیر پارادوکس

آشکار ساز دیجیتال حرکتی

قدرت پردازش دیجیتال هوشمند با سری Digital Motion Detector Paradox برای اطمینان بیشتر شما طراحی شده

آشکار سازها دستگاهی جهت تشخیص حضور افراد در منطقه هستند که  این دستگاه ها همانطور که مشخص هست باید تشخیص دهند که فردی در منطقه تحت پوشش حضور دارد و صحت این امررا بررسی و به کنترل پنل اعلام کنند

عمل کرد آشکار سازهای سری Digital Motion Detector Paradox به این صورت می باشدکه

سیگنال سنسور را کاملاً به صورت دیجیتالی تقویت و پردازش می‌کند و با آنالیز دقیق حرکت ،اطلاعات  قابل اطمینان بالا را بدست می آورد .

بسیاری از آشکارسازهای حرکتی که ادعا می‌کنند دیجیتال هستند، در واقع از فناوری آنالوگ در بخشی از فرآیند تشخیص خود استفاده می‌کنند

سیگنال سنسور را کاهش می دهد و عملکرد آشکارساز حرکتی ، شما را کاهش می دهد.

با ویژگی های نوآورانه  سیستم دزدگیر پارادوکس مانند تشخیص صد درصدی دیجیتال ، پردازش سیگنال پالس خودکار، سپر فلزی وجبران‌سازی خودکار دمای دیجیتال، سری آشکار ساز حرکتی دیجیتال پارادوکس عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و به این شکل هشدار کاذبی در سیستم دزدگیر نخواهیم داشت امنیت قابل اعتماد و بدون نگرانی برای شما ایجاد می کنند.

برای خرید محصول مورد نظر روی تصویر کلیک کنید تا به صفحه فروش محصول هدایت شوید.

کارایی بالا و ثابت

Digigard

 DG55+, DG65+

 از ۱۰۰% فناوری دیجیتال پیشرفته برای تشخیص برتر استفاده کنید. برای محیط‌هایی که نیاز به دقت بیشتر دارند، عنصر چهارگانه Digigard DG65+ استفاده کنید  با دقت بالا و ویژگی‌های برای جلوگیری از هشدار کاذب، امنیت قابل اعتماد و بدون نگرانی را دریافت می‌کنید.

بهترین دوست حیوان خانگی شما

Digigard

DG75+

با DigigardDG75+ از عملکرد بالا و ایمنی واقعی حیوانات خانگی لذت ببرید. آنالیز دیجیتال دقیق آن، دو حسگر مادون قرمز مجزا و لنز منحصر به فرد سازگار با حیوانات خانگی، مزاحمان را با دقت مطلق شناسایی می‌کند و حیوانات خانگی تا وزن ۴۰ کیلوگرم را نادیده می‌گیرد. تشخیص فوق‌العاده و عدم هشدار کاذب این آشکار ساز ایمنی قابل اطمینان بی نظیری به شما ارائه می دهد.

تشخیص در محیط باز و بزرگ

Digigard

 DG85

با ترکیب فناوری اثبات شده DG75+  و یک طراحی ویژه شهرت جهانی پیدا کرده ، بر چالش‌های محیطی غلبه می‌کند. پوشش مقاوم در برابر ضربه و دما با یک واشر لاستیکی تزریقی پوشانده شده است و مدار الکترونیکی آن با پوشش پلاستیکی محافظت می‌شود تا در برابر باد برف گرد و خاک مقاوم باشد.

مانند DG75+، این آشکارساز انسان ها را شناسایی می کند و حیوانات با وزن حداکثر ۴۰ کیلوگرم را نادیده می گیرد.

نهایی، ترکیبی

Digital Vision

۵۲۵DM

آشکارسازهای حرکت Digital Vision بهترین فناوری‌های تشخیص مادون قرمز و مایکروویو را ترکیب می‌کنند. هنگامی که آشکارساز مادون قرمز دیجیتال ۱۰۰% یک مزاحم را شناسایی می‌کند، سنسور مایکروویو آن باید وجود حرکت را قبل از ایجاد هشدار تأیید کند. Digital Vision ترکیب نهایی فناوری تشخیص را برای کاربردهای تجاری یا شرایط دشوار ارائه می دهد.

3 فکر در مورد “ بهترین چشمی های دزدگیر پارادوکس

  1. پوریا گفت:

    تمامی محصولاتی ک معرفی کردین رو برای فروش موجود دارین؟

    1. k3_u_1k3_5y_bo48 گفت:

      بله تمامی محصولاتی که نام بردیم موجود هستند.

    2. امنیت‌سرا گفت:

      بیشتر محصولان رو معمولا موجود داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *